Druki na rok szkolny 2025/2026 do pobrania na dole strony!                                                                                                                                                                                                                                                            


1. Zapisy na obiady dokonują rodzice, wypełniając druk deklaracji i niezwłocznie przekazują do
sekretariatu SP Tymień, lub na skrzynkę email: dorbed@szkolatymien.pl2. Miesięczna opłata za obiady naliczana jest z góry.3. Odliczeń za czasową nieobecność dziecka w szkole dokonuje się w następnym miesiącu.
4. Warunkiem uwzględnienia odliczeń jest zgłoszenie nieobecności dziecka (trwające powyżej 3 dni,
przy czym pierwszy dzień jest nieodliczany) – zgłoszenie w pierwszym dniu nieobecności do godz.
08:00 pod nr telefonu 606128674
5. W przypadku nieterminowego dokonywania wpłat za obiady, przewiduje się zablokowanie
wydawania obiadów dziecku oraz powiadomienie o tym fakcie nauczyciela bądź rodzica dziecka.
Zaleganie z płatnością za obiady co najmniej jednego miesiąca skutkuje wypisaniem dziecka
z obiadu.
6. Wpłat dokonuje się za obiady z góry wpłacając pieniądze bezpośrednio na konto szkoły
w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Informacji odnośnie miesięcznej opłaty za żywienie
ogłaszane są na stronie SP Tymień. Adres www.szkolatymien.pl
Numer konta Szkoły Podstawowej im. Kard. Ignacego Jeża w Tymieniu
87 8581 1014 2005 0200 8170 0005Tytuł przelewu: Obiad za m-c… ................................ , imię, nazwisko, klasa ucznia i nazwa szkoły
7. Rezygnację z korzystania ze stołówki szkolnej można składać wyłącznie na pisemny wniosek
rodzica bądź opiekuna

      Druki do pobrania poniżej

  DEKLARACJA I REZYGNACJA Z OBIADÓW 2025/2026